Warunki i postanowienia

1. Wprowadzenie

Przeglądanie tej strony internetowej, gromadzenie informacji i składanie zamówień oznacza wyrażenie zgody przez klienta/użytkownika na Warunki (niniejszy dokument) wyświetlane na tej stronie. Jeśli którekolwiek z poniższych postanowień zostanie uznane za nieważne lub niewykonalne z jakiegokolwiek powodu, nie będzie to miało wpływu na ważność pozostałych postanowień.

Ellemental, Elemental i Mayam - są znakami towarowymi firmy ELEMENTAL SRL (Ltd), podmiotu prawnego z siedzibą w Rumunii, zarejestrowanego pod adresem Piața Cazărmii nr 15, Bihor County, Rumunia, numer rejestracji J05/1438/1996, numer VAT UE RO8999719.

Witryna – domena www.ellemental.com i jej subdomeny. Sprzedawca – Ellemental, ELEMENTAL SRL

Klient/Użytkownik – osoba fizyczna lub prawna, która tworzy konto na stronie internetowej i składa zamówienie.

Zamówienie – Klient przekazuje Sprzedawcy swoją wolę zakupu towarów i usług ze Strony, za pośrednictwem strony internetowej, telefonicznie lub faksem.

Konto – sekcja na stronie internetowej (składająca się z adresu e-mail, hasła, nazwy/oznaczenia, danych i adresów do dostawy i fakturowania, złożonych zamówień), umożliwiająca Klientowi przekazywanie zamówień.

Użytkownik – każda osoba fizyczna lub firma przeglądająca i zbierająca informacje na tej Stronie, a nawet rejestrująca się na niej poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, tym samym wyrażając zgodę na postanowienia niniejszych Warunków korzystania z serwisu.

2. Dokumenty umowne

2.1 Składając zamówienie na Stronie lub wysyłając zamówienie telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem, Klient wyraża zgodę na formę komunikacji – telefoniczną, internetową lub pocztą elektroniczną – za pośrednictwem której Sprzedający prowadzi swoją działalność gospodarczą.

2.2 Powiadomienie otrzymane przez Klienta po złożeniu Zamówienia ma charakter wyłącznie informacyjny i nie oznacza, że zamówienie zostało przyjęte. Powiadomienie to jest przekazywane drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej, automatycznie wysyłane przez stronę internetową lub telefonicznie.

2.3 Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości towarów i/lub usług w zamówieniu z uzasadnionych przyczyn. W takim przypadku Klient zostanie powiadomiony przy kasie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie dostępnym dla Sprzedającego, a pozostała kwota zostanie zwrócona.

2.4 Faktura stanowi umowę sprzedaży zgodnie z wymogami prawa.

2.5 Umowa sprzedaży zostaje zawarta między Sprzedającym a Klientem w momencie opłacenia zamówienia w całości i otrzymania płatności przez Kupującego.

3. Odpowiedzialność

3.1 Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Klienta lub osoby trzecie po dokonaniu sprzedaży, w wyniku wypełnienia przez Sprzedającego wszystkich zobowiązań określonych w zamówieniu, ani za szkody wynikające z użytkowania produktów i usług.

3.2 Tworząc konto i/lub korzystając z Witryny i/lub składając Zamówienie, Użytkownik/Klient wyraźnie i jednoznacznie akceptuje Warunki i postanowienia najnowszej wersji zamieszczonej w Witrynie. Użytkownik/Klient ponosi bezpośrednią odpowiedzialność za poprawność i dokładność danych rozliczeniowych podanych na stronie internetowej. Utworzenie konta w późniejszym terminie i korzystanie z Witryny oznacza wyrażenie zgody na zmiany w Warunkach korzystania z Witryny.

3.3 Warunki korzystania z Witryny mogą zostać zmienione w dowolnym momencie przez Elemental i są one wiążące dla Klientów i Użytkowników od momentu opublikowania w Witrynie. Akceptacja Warunków korzystania z Witryny jest potwierdzana poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola podczas finalizacji zamówienia.

3.4 Wszystkie informacje podane na tej stronie internetowej oraz w pisemnej lub ustnej komunikacji między Klientem a Sprzedawcą pochodzą ze źródeł uznanych za wiarygodne i aktualne, dlatego są prawidłowe i kompletne w zakresie naszej wiedzy, ale nie są wyczerpujące, a ich dokładność nie może być zagwarantowana. Elemental nie ponosi odpowiedzialności za błędy lub niekompletne informacje wyświetlane na tej stronie, ale stale pracuje nad poprawianiem i uzupełnianiem prezentowanych informacji. Informacje wykorzystane do opisu towarów i/lub usług dostępnych na stronie nie stanowią zobowiązania umownego Sprzedającego, służą one wyłącznie do celów prezentacyjnych.

3.5 W przypadku, gdy niektóre towary lub usługi są nieprawidłowo wycenione na stronie internetowej, Elemental zastrzega sobie prawo do zmiany lub anulowania każdego zamówienia zawierającego takie towary/usługi. Jeśli zamówienie zostało opłacone, Elemental zwróci kwotę na konto Kupującego. Elemental zastrzega sobie prawo do poprawiania błędów systemowych lub nieprawidłowo wyświetlanych cen, które nie zostały zamierzone. Ze względu na specyficzne wahania na rynku ceny produktów mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia. Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie informacje na stronie były dokładne, czasami wykrywamy błędy. W tych rzadkich przypadkach zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia lub usunięcia z niego niejednoznacznych pozycji.

3.6 Elemental nie ponosi odpowiedzialności za błędy lub nieścisłości techniczne występujące na stronie internetowej, błędy typograficzne, dokumentację, ilustracje i błędne obrazy. Informacje przedstawione na tej stronie są regularnie aktualizowane, a ulepszenia i/lub zmiany mogą być wprowadzane w dowolnym momencie.

3.7 Elemental zastrzega sobie prawo do zmiany zasad, warunków i postanowień w dowolnym momencie, aby skorygować wszelkie błędy na stronie lub w komunikacji elektronicznej/ustnej, bez uprzedniego powiadomienia Użytkownika i Klienta.

4. Wyłączenie odpowiedzialności i użytkowanie produktów

4.1 Elemental dokłada wszelkich starań, aby opisy produktów były jak najbardziej precyzyjne i jasne, ale nie może zagwarantować całkowitej dokładności ani kompletności informacji podanych na stronie internetowej, blogu, w mediach społecznościowych, podczas rozmów telefonicznych lub w korespondencji e-mailowej. Klient jest odpowiedzialny za zapoznanie się z informacjami dotyczącymi prawidłowego stosowania i bezpieczeństwa każdego produktu, który zamierza zamówić, w tym ze wszystkimi przepisami dotyczącymi prawidłowego stosowania i ewentualnej sprzedaży zakupionych lub wyprodukowanych produktów.

4.2 Elemental jest hurtowym dostawcą surowców, składników kosmetycznych i produktów uzupełniających stosowanych w pielęgnacji skóry i włosów, aromaterapii, masażu, produktach spa, produkcji mydeł, świec, perfum i różnych produktów pokrewnych. 

4.3 Treść Witryny, materiały drukowane lub publikowane w sieciach społecznościowych, rozmowy telefoniczne lub korespondencja e-mailowa nie mają na celu diagnozowania, leczenia ani zapobiegania jakimkolwiek chorobom.

4.4 Osoby fizyczne lub prawne zamierzające zamówić towary od Elemental muszą samodzielnie ocenić ich przydatność do określonego zastosowania lub celu. Stosowanie produktów nie wiąże się z wyraźną ani dorozumianą gwarancją uzyskania pożądanych efektów lub rezultatów.

4.5 Klient powinien nabywać towary od Elemental, mając świadomość, że nie są one przeznaczone i nie powinny być stosowane jako substytut w diagnozowaniu, leczeniu lub zapobieganiu jakimkolwiek schorzeniom lub chorobom. Informacje o produktach i instrukcje dotyczące ich stosowania są dostępne i publikowane wyłącznie w celach edukacyjnych i nie obejmują wszystkich metod stosowania, wszystkich możliwych środków ostrożności oraz interakcji, niezgodności lub skutków ubocznych. Informacje te nie powinny być wykorzystywane jako substytut porady medycznej i nie powinny być nabywane ani przekazywane w celu leczenia schorzeń lub chorób.

4.6 Klient – uprawniona firma, jednoosobowa działalność gospodarcza/osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, stowarzyszenie rodzinne lub inna osoba prawna/podmiot prawny – wykorzystujący towary zakupione od Elemental do wytwarzania produktów w celu ich sprzedaży, ponosi wyłączną odpowiedzialność za przestrzeganie wszystkich przepisów i regulacji mających zastosowanie do produkcji i wprowadzania do obrotu. Podobnie jak w przypadku każdego procesu produkcyjnego, przed rozpoczęciem produkcji kompletnych partii handlowych zaleca się przygotowanie małych partii do oceny, analizy i testów.

4.7 Jakość każdej partii surowca/składnika kosmetycznego jest kontrolowana przez laboratorium analityczne producenta. Nie zwalnia to klientów z obowiązku przeprowadzenia własnych analiz bakteriologicznych po otrzymaniu towaru i przed włączeniem go do gotowego produktu. Po otrzymaniu towaru i w ciągu 14 dni, bez żadnych reklamacji ze strony klienta, nasze składniki zostaną uznane za zatwierdzone i zaakceptowane przez Klienta. W takim przypadku nie będą przyjmowane żadne zwroty ani reklamacje produktów.

4.8 Kupując i używając towary sprzedawane przez Elemental, Klient musi upewnić się, że posiada niezbędną wiedzę na temat bezpiecznego przechowywania i prawidłowego użytkowania tych towarów. Klient zobowiązuje się do dokładnego sprawdzenia wszystkich otrzymanych towarów i zgłoszenia wszelkich problemów w najkrótszym możliwym terminie. Klient zgadza się, że Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek problemy wynikające z przechowywania i użytkowania materiałów eksploatacyjnych. Klient ponosi odpowiedzialność za produkty, które wytwarza i/lub sprzedaje, korzystając z towarów i usług Sprzedającego.

4.9 Informacje o produktach i instrukcje użytkowania są podane i opublikowane wyłącznie w celach edukacyjnych i nie obejmują wszystkich instrukcji użytkowania, wszystkich środków ostrożności, wszystkich możliwych interakcji, niezgodności lub możliwych skutków ubocznych. Informacje te pochodzą ze źródeł uznanych za wiarygodne i rzetelne, są dokładne i kompletne zgodnie z naszą najlepszą wiedzą, ale nie są wyczerpujące i nie można zagwarantować ich dokładności. Elemental nie ponosi odpowiedzialności za niekompletne informacje lub ewentualne błędy występujące na stronie, ale stale pracuje nad poprawą i uzupełnieniem podanych informacji. Produkty i informacje nie są przeznaczone i nie powinny być stosowane jako substytut diagnozowania, leczenia lub zapobiegania jakimkolwiek schorzeniom lub chorobom. W przypadku zastosowania terapeutycznego należy skonsultować się z lekarzem.

5. Polityka cenowa

Elemental jest hurtowym dostawcą surowców kosmetycznych i produktów pokrewnych. Aby zaspokoić potrzeby wszystkich klientów, niezależnie od tego, czy są to konsumenci krajowi, pasjonaci kosmetyków handmade, producenci czy sklepy detaliczne, stworzyliśmy cennik dostosowany do oczekiwań i potrzeb wszystkich. Większość produktów jest oferowana w różnych ilościach i opakowaniach, dzięki czemu można kupić dokładnie tyle, ile potrzeba. Im większy zakup, tym lepsza cena.

Nasza polityka dostaw i dobre relacje z dostawcami na całym świecie pozwalają nam oferować naszym klientom najlepsze produkty po uczciwych, konkurencyjnych cenach. Rabaty, oferty specjalne i promocje nie kumulują się. Wszystkie promocje i wyprzedaże na stronie są ważne do wyczerpania zapasów.

Wszystkie ceny podane w angielskiej wersji Witryny są podane w euro (EUR) i zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów wysyłki. 

Oprócz powyższej struktury cenowej, Klient* może uzyskać punkty lojalnościowe przy składaniu zamówień, które można później wykorzystać do opłacenia zamówień. *Klienci posiadający konto typu biznesowego korzystają z innych warunków cenowych.

6. Zamówienia

6.1 Minimalna wartość zamówienia wynosi 14 euro (bez kosztów wysyłki) i została ustalona w celu zapewnienia efektywnego funkcjonowania oraz najlepszych cen hurtowych.

6.2 Produkty oferowane do sprzedaży na stronie są nowe i posiadają dokumenty zgodne z prawem krajowym i obowiązującymi przepisami.

6.3 Zamówienia można składać telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną, ale nadal zalecamy składanie zamówień online, na stronie internetowej.

6.4 Klient musi upewnić się, że zamówienie zostało złożone prawidłowo i zawiera wszystkie wymagane dane, ponieważ zmiany mogą być wprowadzone tylko pod pewnymi warunkami (szczegóły w punkcie 6.9).

6.5 Produkty, które są niedostępne w magazynie, nie mogą być zamówione, a Sprzedający nie może zagwarantować ceny podanej na stronie internetowej. Dostępność produktów jest wyświetlana w czasie rzeczywistym na stronie i może ulec zmianie w dowolnym momencie podczas składania zamówienia.

6.6 Klient zostanie powiadomiony o braku produktu w zamówieniu. Jeśli w ciągu 2 dni roboczych Klient nie odpowie lub nie będzie można się z nim skontaktować telefonicznie, zamówienie zostanie wysłane w obecnej postaci. Brakujący produkt należy zamówić ponownie, Sprzedający nie wyśle go automatycznie w późniejszym terminie.

6.7 Klient musi sprawdzić otrzymane zamówienie i powiadomić Sprzedającego w ciągu 3 dni, jeśli stwierdzi jakiekolwiek rozbieżności lub błędy. Powiadomienia wysłane po upływie 3 dni nie będą brane pod uwagę.

6.8 Elemental zastrzega sobie prawo do wyboru swoich Klientów. Z uzasadnionych powodów Elemental może ograniczyć Klientowi możliwość składania zamówień na podstawie jego zachowania lub działalności, które mogą być szkodliwe dla Elemental.

6.9 Zmiana zamówienia

Elemental korzysta z automatycznego systemu zbierania zamówień, które są szybko przetwarzane, dlatego zamówienie Kupującego nie może zostać zmodyfikowane. 

  • Wszelkie prośby o dodanie produktów do zamówienia będą traktowane wyłącznie jako nowe zamówienia, z zastosowaniem wszystkich obowiązujących wytycznych, niezależnie od poprzedniego zamówienia;
  • Jeśli Klient złoży wiele zamówień do realizacji w tym samym dniu: Klient musi wyraźnie poprosić o połączenie takich zamówień, w przeciwnym razie Sprzedający zrealizuje i wyśle je indywidualnie.

6.10 Anulowanie zamówienia

  • jeśli zamówienie zostało opłacone, ale nie zostało wysłane: w celu anulowania zamówienia, które zostało już opłacone, Sprzedający pobierze opłatę za ponowne magazynowanie w wysokości 3 €, która zostanie potrącona z kwoty zwracanej Klientowi;
  • jeśli zamówienie zostało opłacone i wysłane: takie zamówienie nie może zostać anulowane; jeśli odbiorca odmówi przyjęcia przesyłki, Sprzedający pobierze opłatę za ponowne magazynowanie w wysokości 3 euro oraz całkowity koszt wysyłki zwrotnej;
  • jeśli zamówienie nie zostało opłacone, ale zostało wysłane: takie zamówienie nie może zostać anulowane; jeśli dostawa nie zostanie odebrana, Klient ponosi opłatę za ponowne magazynowanie w wysokości 3 euro oraz całkowity koszt wysyłki zwrotnej;
  • jeśli zamówienie nie zostało opłacone ani wysłane: anulowanie można dokonać telefonicznie lub pocztą elektroniczną; nie są pobierane żadne opłaty.

6.11 Zamówienia specjalne 

Wszystkie produkty oznaczone jako zamówienia specjalne są przygotowywane po opłaceniu zamówienia i mogą zostać dostarczone po upływie co najmniej 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Czas dostawy może ulec wydłużeniu, w którym to przypadku dział sprzedaży skontaktuje się z klientem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie w celu ustalenia wszystkich szczegółów. Zastrzegamy sobie prawo do naliczenia opłat za dostawę w przypadku zamówień o szczególnie dużej wadze/objętości, a w tym zakresie skontaktujemy się z klientem w celu ustalenia szczegółów. Prosimy o upewnienie się, że wybrano właściwy produkt w odpowiedniej ilości. Produkty dostępne na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi, ponieważ są przygotowywane specjalnie na zamówienie klienta.

7. Wysyłka

7.1 Koszty wysyłki zależą od wartości i wagi zamówienia oraz kraju. Stawki są automatycznie obliczane i wyświetlane na stronie podczas realizacji zamówienia. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj. W przypadku paczek o wadze powyżej 20 kg koszty wysyłki rosną w zależności od wagi, strefy dostawy i sposobu transportu. 

7.2 Dostawa realizowana jest za pośrednictwem międzynarodowej poczty lub firm kurierskich. Dostawy realizowane są zazwyczaj od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 8.00 - 16.00 EET.

7.3 Jeśli Klient nie zostanie zastany pod adresem podanym w Zamówieniu, kurier skontaktuje się z Klientem telefonicznie lub ponownie pojawi się pod podanym adresem. Jeśli zamówienie nie może zostać dostarczone do Klienta, przesyłka zostanie zwrócona do Sprzedającego w ciągu kilku dni.

7.4 W przypadku cięższych lub większych zamówień Elemental zastrzega sobie prawo do wysłania ich transportem towarowym. Elemental zastrzega sobie prawo do naliczenia lub zmiany opłaty za wysyłkę, w takim przypadku przed realizacją zamówienia skontaktujemy się z Klientem w celu uzyskania jego zgody. Alternatywne metody wysyłki nie są dostępne na życzenie.

7.5 Przewoźnicy nie zapewniają sezonowej kontroli temperatury w swoich pojazdach transportowych. Nie ma to wpływu na integralność produktu. Należy pamiętać, że w okresie, gdy temperatury zewnętrzne są ekstremalne, niektóre produkty należy przechowywać w temperaturze pokojowej przez 24 godziny i opcjonalnie wymieszać, aby przywrócić im konsystencję.

7.6 Elemental zastrzega sobie prawo do opóźnienia wysyłki lub nawet anulowania zamówienia, jeśli nie może ono zostać zrealizowane przez firmę z następujących powodów: pożary, wybuchy, powodzie, epidemie, strajki, działania rządowe, wojny, akty terroryzmu, protesty, zamieszki lub inne przeszkody siły wyższej zgodnie z prawem rumuńskim. Najwyższa kwota odszkodowania, jaką Elemental może zapłacić Klientowi w przypadku niedostarczenia lub nieprawidłowej dostawy, jest równa kwocie otrzymanej przez Klienta przy składaniu zamówienia.

8. Płatność

8.1 Metody płatności dostępne dla zamówień w krajach UE: online kartą kredytową lub przelewem bankowym.

9. Polityka zwrotów

9.1 Klient musi sprawdzić otrzymane zamówienie i powiadomić Sprzedającego w ciągu 3 dni, jeśli stwierdzi jakiekolwiek różnice, błędy lub niezgodności. Powiadomienia wysłane po upływie tego terminu nie będą brane pod uwagę. Produkty oznaczone na stronie jako zamówienie specjalne nie podlegają prawu do odstąpienia od umowy.

9.2 Każdy zwrot produktu wymaga numeru RMA, o który Klient musi poprosić Sprzedającego. Numer RMA musi być wyraźnie widoczny na zewnętrznej stronie opakowania/pudełka, w którym zwracany jest produkt. Bez tego oznaczenia Sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu.

9.3 Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty niezgodne ze specyfikacją podaną na Stronie w momencie zakupu, produkty błędnie dostarczone przez Sprzedającego lub produkty o innym rozmiarze/objętości niż zamówione przez Klienta. Produkty używane, otwarte lub niekompletne nie podlegają zwrotowi. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa Sprzedający po uzgodnieniu sposobu wysyłki.

9.4 Zwracane produkty muszą być w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone, w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami, nienaruszonymi etykietami i dokumentami towarzyszącymi, odpowiednio zapakowane w celu zapewnienia ich ochrony podczas transportu. Produkty zwracane z wszelkimi zmianami fizycznymi, wgnieceniami, odpryskami, zadrapaniami, śladami nadmiernego/niewłaściwego użytkowania i/lub nieuprawnionymi ingerencjami itp., które nie nadają się do ponownej sprzedaży, nie będą przyjmowane przez Sprzedającego.

9.5 Produkty zwrócone z powodu problemów jakościowych zostaną sprawdzone przez Sprzedającego na podstawie wewnętrznych procedur. Jeśli Sprzedający nie stwierdzi żadnych problemów jakościowych, zwrot kosztów nie zostanie zrealizowany.

10. Reklamacje

10.1 Wszelkie reklamacje dotyczące braków w opakowaniach, niezgodności produktów, błędów w fakturach oraz produktów innych niż zamówione należy zgłaszać przez Kupującego w ciągu 3 dni od dnia dostarczenia produktów. Reklamacje zgłoszone po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.

10.2 W każdym przypadku zwrotu produktu uwzględnione zostaną warunki wymienione w sekcji 9.

10.3 Przy zgłaszaniu reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny: Formularz reklamacyjny, który należy przesłać pocztą elektroniczną lub faksem do Sprzedawcy. Jeśli nie możesz pobrać i wypełnić formularza reklamacyjnego, skontaktuj się z nami telefonicznie, a jeden z operatorów Elemental przyjmie podane przez Ciebie dane w celu wypełnienia formularza.

10.4 Uwaga: Niektóre produkty wymagają specjalnych warunków przechowywania, dlatego nie możemy przyjmować i rozpatrywać reklamacji dotyczących jakości, ponieważ nie mamy kontroli nad przechowywaniem i transportem. Niektóre produkty zawierają naturalne osady, mętnienie lub nieprzyjemny zapach. Nie są to wady jakościowe. Przed złożeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się z opisem i dokumentacją techniczną produktu lub o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

11. Gwarancja

11.1 Urządzenia elektroniczne i niektóre określone towary, którym towarzyszy certyfikat gwarancyjny, które nie są zgodne ze specyfikacjami/wymaganiami podanymi na Stronie w momencie składania zamówienia, nie działają lub mają wady produkcyjne, mogą zostać zwrócone bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Klienta, po pisemnym zgłoszeniu w ciągu 3 dni od dostawy, w którym zostanie określona niezgodność. Klient może zażądać zwrotu produktu lub wymiany na nowy. Jeśli Sprzedający nie może wymienić produktu, zostanie zwrócona jego cena zakupu.

11.2 Warunki gwarancji są zgodne z obowiązującym prawem lokalnym. Produkty objęte gwarancją na podstawie certyfikatów wydanych przez Sprzedającego, które ulegną uszkodzeniu w okresie gwarancyjnym, należy zwrócić wraz z kopią faktury i certyfikatem gwarancyjnym. Jeśli produkty zostaną zwrócone do Sprzedającego bez tych dokumentów, kwestia gwarancji nie będzie mogła zostać rozwiązana. Koszty transportu/wysyłki od Klienta do Sprzedającego pokrywa Klient, a od Sprzedającego do Klienta – odwrotnie.

11.3 Produkty nieobjęte gwarancją to: produkty z wadami fizycznymi, takimi jak obicia, pęknięcia, odpryski, spalone elementy/części, uszkodzone etykiety lub plomby gwarancyjne, produkty usunięte lub zmodyfikowane, używane w nieodpowiednich warunkach (duże wahania temperatury i ciśnienia, wstrząsy mechaniczne, nieprawidłowa obsługa, wilgoć, kurz, szkodliwe chemikalia, itp.), nieprawidłowa instalacja i ustawienia, wadliwe źródła zasilania, gniazdka bez uziemienia, przedostanie się płynów, metali lub innych substancji do urządzenia, ingerencja mechaniczna w produkty.

11.4 Zgodnie z rumuńskimi przepisami H. G. 195/2005 dotyczącymi ochrony środowiska oraz przepisami H.G. 5/2015 dotyczącymi zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (DEEE), konsumenci mają obowiązek nie wyrzucać DEEE jako nieposortowanych odpadów komunalnych, ale zbierać je selektywnie. Symbol wskazujący, że sprzęt elektryczny i elektroniczny nie powinien być mieszany z odpadami komunalnymi, a zatem sprzęt elektryczny i elektroniczny podlega selektywnej zbiórce odpadów, to mały pojemnik na kółkach przekreślony dwoma liniami w kształcie litery X.

12. Przetwarzanie danych osobowych, polityka prywatności

Naszą politykę prywatności można znaleźć, klikając ten link.

13. Prawa autorskie, prawa własności intelektualnej

13.1 Treść Witryny, w tym między innymi logo, statyczne i dynamiczne obrazy, teksty, materiały wideo i multimedialne wyświetlane w Witrynie, stanowią wyłączną własność Elemental, która zastrzega sobie wszelkie prawa w tym zakresie, w tym licencje użytkownika lub publikacji.

13.2 Użytkownik i Klient nie są uprawnieni do kopiowania, rozpowszechniania, przekazywania, wykorzystywania, reprodukowania lub wyświetlania treści z Witryny bez pisemnej zgody Elemental SRL.

13.3 Klient lub Użytkownik może korzystać z treści Witryny wyłącznie do celów osobistych lub niekomercyjnych.

14. Oszustwo

Wszelkie próby uzyskania dostępu do danych osobowych innego Użytkownika, modyfikowania treści Witryny lub wpływania na działanie serwera, na którym działa Witryna www.ellemental.com i jej subdomeny, są uważane za oszustwo i powodują wszczęcie postępowania karnego przeciwko osobom, które faktycznie podjęły takie próby.

15. Spory sądowe

Wszelkie spory powstałe między Użytkownikiem/Kupującym a Elemental będą rozstrzygane polubownie. W przypadku braku polubownego rozstrzygnięcia sporu, spory będą rozstrzygane przez właściwe sądy rumuńskie w Oradei w Rumunii.

16. Pliki cookie

Nasza polityka dotycząca plików cookie znajduje się pod tym link.

17. Postanowienia końcowe

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany i aktualizacji niniejszego dokumentu oraz naszych praktyk, gdy uznamy to za konieczne. Jeśli Użytkownik lub Kupujący nie zgłosi sprzeciwu wobec zmian, uznaje się, że Użytkownik lub Kupujący wyraził milczącą zgodę na wszystkie zmiany niniejszych warunków.