Nie pamiętam hasła do swojego konta. Co mam zrobić?
Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, skorzystaj z opcji Odzyskaj zapomniane hasło, dostępnej na stronie logowania.
Czy muszę mieć konto użytkownika, aby dokonać zakupu?
Jeśli chcesz złożyć zamówienie na tej stronie, musisz utworzyć konto użytkownika. Konto można również utworzyć po dodaniu wybranych produktów do koszyka.
Czy mogę uzyskać pomoc podczas składania zamówienia?
W przypadku trudności prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
Aby zmienić lub anulować zamówienie, skontaktuj się jak najszybciej z naszym działem obsługi klienta, korzystając z formularza kontaktowego na naszej stronie lub odpowiadając na wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, którą otrzymałeś automatycznie po złożeniu zamówienia.
Co mam zrobić, jeśli chcę, aby moje zamówienie zostało wysłane na adres inny niż podany w moim koncie użytkownika?
Po dodaniu i potwierdzeniu produktów w koszyku system daje możliwość podania innego adresu wysyłki zamówienia.
Czy oferujecie bezpłatną wysyłkę?
Tak. Proszę zapoznać się z sekcją „Wysyłka i dostawa”.
Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
Po złożeniu zamówienia potrzebujemy około 1-2 dni roboczych na zapakowanie zamówienia i wysłanie go z naszego magazynu. W okresie świątecznym może to potrwać dłużej.
Czy realizujecie wysyłki międzynarodowe?
Tak! Jednak koszt wysyłki zależy od regionu. Proszę zapoznać się z sekcją „Wysyłka i dostawa”.
Do jakich krajów realizujecie dostawy?
Listę krajów, do których realizujemy dostawy, można znaleźć w sekcji „Wysyłka i dostawa”. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany tej listy, jeśli będzie to konieczne z ważnych powodów, w większości niezależnych od nas.
Co się stanie, jeśli moje zamówienie jest uszkodzone lub brakuje części?
Cały nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby przygotować zamówienia z najwyższą starannością, jednak mogą zdarzyć się pomyłki. W zależności od konkretnego problemu i lokalizacji klienta możemy dokonać zwrotu kosztów lub wymiany brakujących, nieprawidłowych lub uszkodzonych produktów. Po otrzymaniu paczki prosimy o jak najszybsze jej sprawdzenie. W przypadku braku lub nieprawidłowości prosimy o niezwłoczny kontakt.
Jak otrzymam fakturę?
Faktura jest wysyłana bezpośrednio wraz z e-mailem potwierdzającym zamówienie. Można ją również sprawdzić na naszej stronie internetowej w obszarze konta.
Chciałbym kupić produkt, który nie jest dostępny w magazynie. Co mam zrobić?
Aby uzyskać więcej informacji na temat dostępności produktu, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się w stopce strony internetowej.
Gdzie mogę zadać pytania dotyczące produktów?
Na stronie każdego produktu znajdują się szczegółowe informacje dotyczące jego użytkowania. Jeśli nie możesz znaleźć potrzebnych informacji, wyślij nam wiadomość e-mail na adres [email protected], aby uzyskać pomoc.
Chciałbym otrzymać dodatkowe informacje, których nie ma na stronie internetowej. Co mam zrobić?
W takim przypadku prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej.
Czy oferujecie ceny hurtowe?
Wszystkie nasze ceny są cenami hurtowymi, a rabaty ilościowe są już uwzględnione w naszej strukturze cenowej. W przypadku wielu naszych produktów najniższa ilość kwalifikuje się do rabatu detalicznego, z którego można skorzystać po zostaniu naszym partnerem i utworzeniu konta biznesowego na naszej stronie internetowej.
Jak zostać dystrybutorem lub partnerem?
Jeśli jesteś zainteresowany zostaniem sprzedawcą detalicznym, jesteś producentem lub profesjonalistą, kwalifikujesz się do założenia konta biznesowego na naszej stronie internetowej. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z nami w sekcji Współpraca znajdującej się w stopce strony internetowej lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie internetowej.